مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-18بين الملل

دیوید کامرون در دانشگاه ابوظبی تدریس می کند


نخست وزیر پیشین انگلیس قرار است در دانشگاه ابوظبی علوم سیاسی تدریس کرده و درباره تمرین سیاست و حکومت در عصر از هم گسیختگی سخن بگوید.

- نخست وزیر پیشین انگلیس قرار است در دانشگاه ابوظبی علوم سیاسی تدریس کرده و درباره "تمرین سیاست و حکومت در عصر از هم گسیختگی" سخن بگوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته مجله فایننشال تایمز، این برنامه سه هفته ای که ژانویه سال آتی میلادی در دانشگاه نیویورک در ابوظبی برگزار می شود، شامل موضوعاتی چون جنگ اوکراین و بحران مهاجرتی در اروپاست اما هنوز مشخص نیست که آیا مساله بریگزیت نیز در این برنامه مورد بررسی قرار می گیرد یا خیر.

دیوید کامرون که بین سال های 2010 تا 2016 نخست وزیر انگلیس بود، در دوره خود شاهد برگزاری رفراندوم بریگزیت برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بود.

کارزار او برای باقی ماندن بریتانیا در اتحادیه اروپا، تنها رای مثبت 48 درصد را جذب کرد و 52 درصد با آن مخالفت کردند و در نهایت این تحولات به استعفای او منجر شد.

کامرون محافظه کار از زمان کناره گیری از قدرت، در یک سری ابتکارعمل ها و برنامه ها حضور داشته است.

او در صندوق سرمایه گذاری انگلیس-چین که هدفش رسیدن به مبلغ یک میلیارد دلار بود، مشارکت کرد اما سرد شدن روابط بین دو کشور باعث شد تا این ایده هرگز به واقعیت نرسد و اجرایی نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوید کامرون در دانشگاه ابوظبی تدریس می کند

دیوید کامرون در دانشگاه ابوظبی تدریس می کند