مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:452022-12-18سياسي

تعداد بالای مراجعه کاربران به پلتفرم های بومی


سکوها ظرفیت های خود را به شکلی شفاف و روشن برای مردم ارائه دهند تا مردم افق روشن تری از فعالیت هایشان داشته باشند.

- رییس سازمان فناوری اطلاعات گفت: سکوها ظرفیت های خود را به شکلی شفاف و روشن برای مردم ارائه دهند تا مردم افق روشن تری از فعالیت هایشان داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خوانساری امروز در مراسم رونمایی از سامانه 1649 با اشاره به شرایط این چند ماه اخیر که سبب شد در دستگاه های ذیصلاح تصمیماتی درباره مسدودسازی پلتفرم های خارجی گرفته شود، اظهار کرد: تصمیماتی که در این باره اتخاذ شد مشکلاتی را ایجاد کرد به این ترتیب تصمیم بر آن شد تا با تعیین مصوباتی مردم بتوانند کسب و کارهای از دست رفته خود را در پلتفرم های داخلی بازیابی کنند.

وی افزود: مجموع این تلاش ها که توسط نمایندگان عضو کارگروه اقتصاد دیجیتال انجام شد منجر به تدوین آیین نامه ای در کوتاه ترین زمان ممکن شد که دولت نیز همکاری خوبی در تسریع مراحل داشت.

آیین نامه های دولت دارای اولویت هایی به ویژه در این شرایط است که برای پیگیری نتایج کار با هدف مزیت بخشی سکوها جلسات مداومی برگزار می شود.

رییس سازمان فناوری اطلاعات تاکید کرد: حمایت های مختلفی از جمله مالی و تحقیقاتی انجام شده که برخی تامین شده و برخی دیگر نیز در دست بررسی و اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بالای مراجعه کاربران به پلتفرم های بومی

تعداد بالای مراجعه کاربران به پلتفرم های بومی