مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-18اقتصادي

گرانفروشی و عدم درج قیمت بیشترین تخلف بازار همدان


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه بازرسی بازار شب یلدا از 15 آذرماه آغاز شده است، گفت: بیشترین تخلف بازار همدان در میوه، - آجیل و شیرینی به علت گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

مرتضی بیدآبادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در صنف شیرینی و رستوران تنوع قیمت معنا ندارد، اظهار کرد: از هفته جاری برنامه نظارت بر بازار سه شیفته خواهد شد به طوریکه تیمی در میدان بار همدان مستقر شده اند تا کنترل قیمتی از مبدأ صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در حوزه شیرینی از خردادماه قیمت مصوب داده شده است، تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم شیرینی تر 90 هزار تومان، انواع کیک یخچالی 95 هزار تومان، شیرینی مغزدار 98 هزار تومان، شیرینی کشمشی 79 هزار تومان و گل محمدی 80 هزار تومان است که باید رعایت شود و شهروندان می توانند هر گونه گرانفروشی را با سامانه 124 تماس بگیرند.

بیدآبادی با اشاره به توزیع میوه شب یلدا در 10 نقطه شهر همدان، افزود: طبق دستور استاندار قیمت میوه های دولتی باید 15 تا 29 درصد زیرقیمت بازار باشد به طوریکه قیمت هر کیلو سیب 23 هزار تومان، پرتقال 9500 و انار 25 هزار تومان درنظر گرفته شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان درباره هندوانه نیز یادآور شد: قیمت هندوانه براساس فاکتور 20 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی و عدم درج قیمت بیشترین تخلف بازار همدان

گرانفروشی و عدم درج قیمت بیشترین تخلف بازار همدان