مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-18سياسي

روزی که «علمدار» شهیدوار تشییع شد/ تشییع پدر به سبک پسر


پیکر پدر شهید مجتبی علمدار با استقبال مردم ساری تشییع شد و این مراسم مصداق بیعت دوباره مردم این دیار با شهدا و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پای حمایت از ایثارگران، رزمندگان و افراد منتسب به آنها که به میان می آید مردم استان مازندران پای کار ایستاده اند.

ایستاده اند تا حراست کنند از خون شهید، حضور پیدا می کنند تا ثابت کنند که خون پاک شهید همچنان در این دیار از احترام ویژه ای برخوردار است.

مراسم تشییع پیکر شهید علمدار برگ زرینی دیگری از دلداری مردم مرکز استان به شهدا و خانواده های منتسب به آنها رقم خورده است.

شادروان سیدرمضان علمدار پدر شهید والامقام سیدمجتبی علمدار جمعه هفته گذشته به دیار باقی شتافت.

مردم ساری برای تکریم از شهید علمدار در مراسم تشییع پیکرش با حضور خویش ثابت کردند که خط سرخ شهادت در دیار علویان مورد تکریم است و خانواده های منتسب به شهدا به ویژه والدین آنها از احترام ویژه ای نزد مردم ایران برخودار هستند.

آیت الله محمدباقر لایینی نماینده ولی فقیه بر پیکر سید رمضان علمدار نماز خواند و مردم مرکز استان با حضور خویش اعلام کردند که عزت انسان ها در سایه اطاعت پذیری از دین اسلام است و هر فردی که در سایه انقلاب اسلامی ایران قرار گیرد تا روز آخر خیات خویش مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی که «علمدار» شهیدوار تشییع شد/ تشییع پدر به سبک پسر

روزی که «علمدار» شهیدوار تشییع شد/ تشییع پدر به سبک پسر