مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-18بين الملل

سفیر روسیه: شبح اتحاد جماهیر هنوز دست از سر واشنگتن برنداشته است


سفیر روسیه در آمریکا در مصاحبه ای با نیوزویک گفت، ایالات متحده در روابطش با روسیه هنوز از ذهنیت جنگ سرد پیروی می کند و پذیرش تغییرات در عرصه بین المللی را سخت و دشوار می بیند.

- سفیر روسیه در آمریکا در مصاحبه ای با نیوزویک گفت، ایالات متحده در روابطش با روسیه هنوز از ذهنیت جنگ سرد پیروی می کند و پذیرش تغییرات در عرصه بین المللی را سخت و دشوار می بیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن همچنین گفت: به نظر می رسد واشنگتن نیاز دارد خود را از طریق رقابت با روسیه مطرح کند.

به نظر می رسد که شبح اتحاد جماهیر شوروی هنوز در راهروهای قدرت در پایتخت آمریکاست و جنگ سرد به هیچ وجه به پایان نرسیده است.

به گفته این سفیر، ایالات متحده تحت تاثیر احساس برتر بودن قرار دارد و به همین دلیل برایش سخت است که پرستیژ بین المللی روسیه تحت ریاست ولادیمیر پوتین را بپذیرد و می خواهد تا در اطراف مرزهای روسیه بی ثباتی اجرا کند.

آنتونوف ادامه داد: در عین حال، همیشه می توان تقصیر مشکلات و محاسبات اشتباه خود را به گردن فدراسیون روسیه انداخت و از مسکو برای توجیه هزینه های نظامی بی سابقه استفاده کرد.

علاوه بر این، دولت آمریکا به بهانه تحولات اوکراین، روابط دوجانبه سودمند روسیه و اروپا را از بین می برد و اروپا را کاملا به واشنگتن وابسته می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر روسیه: شبح اتحاد جماهیر هنوز دست از سر واشنگتن برنداشته است

سفیر روسیه: شبح اتحاد جماهیر هنوز دست از سر واشنگتن برنداشته است