مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-18فرهنگي

درباره حجاب کلیشه ای برنامه سازی نمی کنیم


مدیر شبکه جهانی جام جم تاکید کرد، در موضوع حجاب و عفاف به صورت کلیشه ای برنامه سازی نمی کنیم، بلکه به ساختارهای نوی برنامه سازی توجه داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر شبکه جهانی جام جم در نشستی خبری که به مناسبت بیست و ششمین سالگرد تاسیس این شبکه برگزار شد، به معرفی برخی برنامه ها پرداخت و گفت: در زمینه حفظ هویت، فرهنگ و زبان فارسی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی برنامه های زیادی در شبکه طراحی و تولید شده است که از جمله آنها می توان به میراث مشترک ، آنچه خود داشت ، صبح پارسی ، خانه مهر و مشاهیر ایران و در زمینه مسائل دینی هم به برنامه رواق اشاره کرد.

وی ادامه داد: از جمله برنامه های دیگری که در حوزه دین تولید شده و به گونه ای متفاوت به آموزش برخی احکام شرعی مبتلا به ایرانیان خارج کشور می پردازد، برنامه جورچین است.

ژرفا نیز برنامه ای معرفتی است که در آن علاوه بر نظریه پردازی در ساحت علوم مختلف و به ویژه مباحث مرتبط با فرهنگ و هویت و تمدن ایرانی اسلامی، به شبهات مردم در این عرصه ها نیز پاسخ داده می شود.

حسن ملکی درباره برنامه هایی با موضوع حجاب و عفاف، اعلام کرد: در موضوع حجاب و عفاف در قالب کلیشه ای برنامه سازی نشده؛ بلکه در قالب نمایش کوتاه و موشن گرافیک به این مسأله توجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره حجاب کلیشه ای برنامه سازی نمی کنیم

درباره حجاب کلیشه ای برنامه سازی نمی کنیم