مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-18سياسي

پرداختن به سیره آقاضیاءالدین اراکی کلید تحقق وحدت حوزه و دانشگاه


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه پرداختن به سیره آقاضیاءالدین اراکی کلید تحقق وحدت حوزه و دانشگاه است، گفت: مباحث این شخصیت بزرگوار می تواند حوزه و دانشگاه راهگشا باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محسن کریمی گفت: سالروز وحدت حوزه و دانشگاه فرصتی مناسب برای پرداختن به سیره و شخصیت علمای بزرگ و برجسته دینی و دانشگاهی بوده و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد و برگزاری نخستین پیش کنگره آیت الله آقا ضیا الدین عراقی گامی مؤثر برای پرداختن به شخصیت های بزرگ علمی و دینی استان است.

سردار کریمی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مفتح، افزود: شهید مفتح از جمله شخصیت های مؤثر انقلاب اسلامی و پرچم دار اتحاد میان حوزه و دانشگاه بود که در حوزه های نظری و فکری هم در حوزه و هم در دانشگاه بسیار اثرگذار بود و نامگذاری سالروز شهادت این شهید والامقام به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه یک راهبرد بسیار مهم و نقشه راهی برای این 2 مرکز علمی است.

وی با بیان اینکه تقوا، ساده زیستی و اهتمام به مکتب و راه امام خمینی (ره) از علل مهم موفقیت های شهید مفتح بود، بر پرداختن به شخصیت هایی، چون آیت الله آقاضیاء الدین عراقی تاکید کرد و گفت: مرحوم آقاضیاء الدین عراقی یکی از افتخارات استان مرکزی است که در مباحث فقهی و اصولی تحقیقات جامع و سخنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختن به سیره آقاضیاءالدین اراکی کلید تحقق وحدت حوزه و دانشگاه

پرداختن به سیره آقاضیاءالدین اراکی کلید تحقق وحدت حوزه و دانشگاه