مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-18حوادث

آزادسازی میلیاردی اراضی کشاورزی در قرچک


فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از آزاد سازی 40 هزار متر مربع ساخت و ساز غیر مجاز از اراضی کشاورزی در قرچک خبر داد.

- سردار کیومرث عزیزی فرماندهی پلیس ویژه شرق استان تهران صبح یکشنبه 27 آذر ماه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: در راستای مقابله با جرایم اقتصادی به ویژه تصرف به اراضی تغییر کاربری شده کشاورزی و ساخت و ساز های غیر مجاز ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ، 25 فقره از زمین های کشاورزی که با تغییر کاربری غیرمجاز از سوی افراد سودجو اقدام به دیوارکشی شده بود ، شناسایی کردند.

رییس پلیس ویژه شرق استان تهران با بیان این که پس از هماهنگی های قضایی در عملیاتی ضربتی واحدهای ساختمانی ایجاد شده و حصار کشی ها تخریب شد، تصریح کرد: این اراضی از چنگ زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی شهرستان قرچک قرار گرفت.

وی افزود: طبق نظر کارشناسان امر ارزش ریالی اراضی آزاد ساز شده 200 میلیارد ریال بر آورد و یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان از مردم خواست ؛ با مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز علاوه بر اطلاع رسانی به ادارات مربوطه ، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 نیز گزارش کنند و پلیس نیز برابر قانون ، با هرگونه سودجویی و قانون شکنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی میلیاردی اراضی کشاورزی در قرچک

آزادسازی میلیاردی اراضی کشاورزی در قرچک