مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 10:332022-12-18سياسي

بحران دولت سازی، رژیم صهیونیستی را در بد مخمصه ای گیر انداخته است


معاون سیاسی ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ با اشاره به تلاش های بی نتیجه نتانیاهو برای تشکیل کابینه دولت جدید رژیم صهیونیستی گفت: بحران دولت سازی این روزها دامن گیر این رژیم شده و آن ها را در بد مخمصه ای گیر انداخته است.

- مهدی هاشم زاده معاون سیاسی ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ در گفتگو با  خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: بحران دولت سازی این روزها دامن گیر رژیم صهیونیستی است و آن را در بد مخمصه ای دچار کرده است.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی تهران بزرگ با اشاره به تلاش های بی نتیجه نتانیاهو برای تشکیل کابینه دولت جدید رژیم جعلی صهیونیستی افزود: انتخاب وزرای دولت این رژیم با فشارهای متعدد داخلی و خارجی همراه است که چالش زیادی را برای نخست وزیر این کشور به وجود آورده و پیش بینی می شود حتی در صورت تشکیل کابینه، عمر دولت نتانیاهو چندان نخواهد بود و مجدد شاهد انحلال دولت و انتخابات کنست برای ششمین بار خواهیم بود.

وی با اشاره به مخالفت آمریکا و مجامع بین المللی با انتصاب اسموتریچ به عنوان وزیر جنگ خاطر نشان کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی معتقد است اسراییل باید در دوره باقی مانده از ریاست جمهوری بایدن درباره امنیت و دیپلماسی به ویژه موضوع کرانه باختری میانه رو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران دولت سازی، رژیم صهیونیستی را در بد مخمصه ای گیر انداخته است

بحران دولت سازی، رژیم صهیونیستی را در بد مخمصه ای گیر انداخته است