مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-18اقتصادي

آغاز عملیات برداشت نیشکر در کشت و صنعت هفت تپه


مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آغاز عملیات برداشت نیشکر در کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خبر داد و گفت: روزهای خوش نیشکر هفت تپه یکی پس از دیگری می آیند.

- عبدعلی ناصری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز عملیات برداشت نیشکر در کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اظهار کرد: براساس زمانبندی های انجام شده قرار است برداشت نیشکر در مجموعه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، طی 100 روز کاری اجرایی شود.

وی در خصوص میزان تولید نیشکر افزود: امسال پیش بینی می کنیم 400 هزار تن نیشکر از سطح مزارع شرکت هفت تپه برداشت شود و در صورت تحقق این امر از مجموع نیشکر برداشتی، 40 هزار تن شکر تولید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به افزایش 17 هزار تنی تولید شکر در مجموعه نیشکر هفت تپه گفت: امسال میزان تولید شکر در مقایسه با سال زراعی گذشته از 23 هزار تن به حدود 40 هزار تن افزایش می یابد.

ناصری ادامه داد: در حال حاضر روزانه 2 هزار تن نیشکر از مزارع هفت تپه برداشت می شود اما در روزهای آینده با توجه به ظرفیت کارخانه شکر میزان برداشت از مزارع افزایش خواهد یافت و بر این اساس تولید شکر نیز افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه امسال دومین سال عملیات برداشت محصول نیشکر پس از واگذاری هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است، عنوان کرد: روزهای خوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات برداشت نیشکر در کشت و صنعت هفت تپه

آغاز عملیات برداشت نیشکر در کشت و صنعت هفت تپه