مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-18ورزشي

هیات فوتبال خوزستان باید تنبیه شدیدی برای مربیان خاطی در نظر بگیرد


رییس کمیته داوران هیات فوتبال اهواز در واکنش به اتفاقات اخیر در فوتبال پایه استان که باعث آسیب به داوران شد، گفت: هیات فوتبال خوزستان باید یک بار برای همیشه برخورد جدی با این قضایا داشته باشد تا برخورد با آن تیم یا مربی درس عبرتی برای سایر مربیان و تیم ها شود.

- رییس کمیته داوران هیات اهواز در واکنش به اتفاقات اخیر پیرامون داوران؛ هیات فوتبال خوزستان باید تنبیه شدیدی برای مربیان خاطی در نظر بگیرد ایسنا/خوزستان رییس کمیته داوران هیات فوتبال اهواز در واکنش به اتفاقات اخیر در فوتبال پایه استان که باعث آسیب به داوران شد، گفت: هیات فوتبال خوزستان باید یک بار برای همیشه برخورد جدی با این قضایا داشته باشد تا برخورد با آن تیم یا مربی درس عبرتی برای سایر مربیان و تیم ها شود.

سید مهدی فاضلی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سؤال که با توجه به اتفاقات اخیر در مسابقات فوتبال پایه خوزستان و ضرب و شتم داوران، هیات فوتبال چه واکنشی نسبت به این موضوع دارد؟ اظهار کرد: به نظر من هیات فوتبال خوزستان باید برخورد و جریمه سنگینی برای مربیان و تیم هایی که با داوران درگیر شده و باعث آسیب داوران می شوند در نظر بگیرد تا از رخداد مجدد چنین اتفاقاتی جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات فوتبال خوزستان باید تنبیه شدیدی برای مربیان خاطی در نظر بگیرد

هیات فوتبال خوزستان باید تنبیه شدیدی برای مربیان خاطی در نظر بگیرد