مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-18اقتصادي

معطلی 8 روزه کانتینرهای حمل محصولات کشاورزی در مرز آستارا


رییس انجمن گلخانه داران و صادرکنندگان محصولات سبزی و صیفی گلخانه ای ضمن اشاره به اینکه کانتینرهای حمل محصولات کشاورزی به دلیل وجود مشکلات بسیار در پایانه مرزی آستارا 8 روز معطل می شوند، - رییس انجمن گلخانه داران و صادرکنندگان محصولات سبزی و صیفی گلخانه ای ضمن اشاره به اینکه کانتینرهای حمل محصولات کشاورزی به دلیل وجود مشکلات بسیار در پایانه مرزی آستارا 8 روز معطل می شوند، از بی توجهی دستگاه های مربوطه به یارانه سوخت حمل هوایی گلایه کرد.

محمد بلاغی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در پایانه مرزی آستارا با ترافیک کانتینرهای حمل محصولات کشاورزی مواجه شده ایم، اظهار کرد: در حال حاضر کانتینر های حمل باید 8 روز در مرز آستارا در صف قرار بگیرند تا بتوانند از مرز خارج شوند.

وی ادامه داد: محصولات کشاورزی به ویژه محصولات گلخانه ای که صادراتی هستند جزو محصولات فساد پذیر بوده و هر چه در ترافیک بمانند از کیفیت محصولات کاسته شده و در نتیجه قدرت رقابت در بازارهای هدف صادراتی از دست می رود.

رییس انجمن گلخانه داران و صادرکنندگان محصولات سبزی وصیفی گلخانه ای کشور علت معطل ماندن کانتینرهای محصولات کشاورزی را تشریح کرد و گفت: از جمله این مشکلات می توان به وجود یک پل کم عرض برای تردد و کندی حرکت کانتینرها، وجود مشکلاتی در زیرساخت های پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معطلی 8 روزه کانتینرهای حمل محصولات کشاورزی در مرز آستارا

معطلی 8 روزه کانتینرهای حمل محصولات کشاورزی در مرز آستارا