مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-18اجتماعي

بارش برف و باران در یزد/ده بالا 13 سانت برف بارید


رییس گروه پیش بینی اداره هواشناسی استان یزد از ورود سامانه بارشی و شروع بارندگی از پیش ظهر دیروز شنبه 26 آذر ماه به استان خبر داد.

- عباس میرحسینی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخریین تغییرات جوی استان، گفت: با ورود سامانه بارشی از پیش ظهر دیروز شنبه 26 آذر ماه به استان یزد در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران و برف بودیم و تحلیل و بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی حاکی از تناوب امواج ناپایدار روی استان می باشد که باعث افزایش ابر، افزایش سرعت باد، بارش پراکنده برف و باران و در برخی نقاط تشکیل مه و از اواخر وقت امروز یکشنبه 27 آذرماه همراه با کاهش دمای شبانه خواهد شد.

وی در خصوص مقدار بارش های شبانه روز گذشته در استان نیز اظهار کرد: بیشترین بارش های 24 ساعت گذشته برف در استان از روستای ده بالا(آه محسن) به میزان 13 سانتی متر و بیشترین مقدار بارش باران از روستای کذاب شهرستان تفت به مقدار 18 میلی متر گزارش شده است، البته در مرکز استان و شهر یزد هیچ گونه بارشی اتفاق نیفتاد.

رییس گروه پیش بینی اداره هواشناسی استان در خصوص کمینه و بیشینه دمای طی شبانه روز گذشته، اظهار کرد: در سردترین ساعات دمای صفر درجه برای روستای گاریزات شهرستان تفت و در گرمترین ساعات دمای 17 درجه سانتی گراد برای شهرستان بافق به ثبت رسیده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در یزد/ده بالا 13 سانت برف بارید

بارش برف و باران در یزد/ده بالا 13 سانت برف بارید