مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 08:562022-12-18اقتصادي

تشکیل اولین اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی در آذرشهر


اولین اتاق اصناف کشاورزی استان آذربایجان شرقی در شهرستان آذرشهر تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان آذرشهر به ریاست شمسعلی محمودیان فرماندار شهرستان آذرشهر و با حضور اکبر فتحی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، رحیم مهردادی مدیر تعاون روستایی استان ، هادی فرجی آزاد رییس اتاق اصناف کشاورزی استان آذربایجان شرقی و اعضای کارگروه تشکیل شد.

 رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: اتاق اصناف کشاورزی برای هویت بخشی به فعالین بخش کشاورزی درشهرستان ها درحال شکل گیری است و امیدوارم با تشکیل کمیسیون های نظارت در اتاق نقش ویژه ای در نظارت و بازرسی بازار محصولات کشاورزی ایفا نماید.

اکبر فتحی با اشاره به اینکه تلاش می شود از ظرفیت تشکل ها در بخش کشاورزی به نحو احسن استفاده شود افزود: اتاق اصناف برای تسهیل و تسریع حل مشکلات کشاورزان و حمایت از آنهاست و سعی می کنیم در شهرستان های دیگر استان نیز  این اتاق تشکیل شود.

 محمودیان فرماندار شهرستان آذرشهر نیز با اشاره به ظرفیت های کشاورزی و دامپروری شهرستان و همت مردمی در این حوزه خواستار توجه بیش از پیش استانی برای شکوفایی این ظرفیت ها و استفاده بهینه از این توانمندی ها در جهت توسعه اشتغال پایدار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اولین اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی در آذرشهر

تشکیل اولین اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی در آذرشهر