مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-18اقتصادي

شریعتی: ساخت مسکن مطالبه ملی مجلس از دولت است


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با اجرای دقیق قانون جهش تولید مسکن و عرضه مناسب واحدهای ساخته شده تورم افسارگسیخته حاکم بر این بازار کنترل خواهد شد.

- غلامرضا شریعتی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت توجه به ساخت مسکن در دوران مدیریت جدید وزارت راه و شهرسازی، بیان کرد: موضوع مسکن از مسائل حیاتی کشور به شمار می رود.

اگر ما بخواهیم مشکلات کشور را در چند حوزه اساسی تقسیم بندی کنیم قطعا مسکن در این دسته بندی جزء مشکلات اساسی کشور به شمار می رود.

ساماندهی بازار مسکن نیازمند یک عزم ملی است وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسکن، معیشت و اشتغال از اساسی ترین مشکلات کشور هستند، اظهار کرد: دولت و مجموعه دستگاه هایی که با حوزه مسکن سر و کار دارند باید دست به دست هم دهند تا مشکلات در این حوزه مرتفع شود.

مسکن یک موضوع فراملی است و همه باید برای حل مشکلات این حوزه کمک کنند.

شاید وزارتخانه راه و شهرسازی به عنوان کانون اصلی حل مشکل مسکن به شمار رود اما لازم است همه بخش ها به اندازه خود برای ساماندهی بازار مسکن گام بردارند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با انتخاب اخیر مجلس و سپردن سکان وزارت راه و شهرسازی به دست آقای بذرپاش، مجلس پیام روشنی به دولت و شخص وزیر ارسال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: ساخت مسکن مطالبه ملی مجلس از دولت است

شریعتی: ساخت مسکن مطالبه ملی مجلس از دولت است