مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-18بين الملل

پشیمانی اسلام آباد: در رفتار خود با طالبان تجدید نظر می کنیم


وزیر خارجه پاکستان، در دو نشست جداگانه در اسلام آباد و نیویورک، به ناامیدی دولت پاکستان از طالبان افغانستان اشاره کرد و گفت: «طالبان را نمی توان حذف کرد، - وزیر خارجه پاکستان، در دو نشست جداگانه در اسلام آباد و نیویورک، به ناامیدی دولت پاکستان از طالبان افغانستان اشاره کرد و گفت: طالبان را نمی توان حذف کرد، اما می توانیم در مورد رفتار خود با آن ها تجدید نظر کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ایندیپندنت، بلاول بوتو زرداری، وزیر خارجه پاکستان این سخنان را در حالی بیان کرد که اخیرا از یک سو، تحریک طالبان پاکستان با لغو آتش بس، حملاتش را به خاک این کشور افزایش داده و از سوی دیگر، درگیری ها در مرز پاکستان با افغانستان چندین کشته و زخمی برجای گذشته است.

وزیر خارجه پاکستان، در نشست روز جمعه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، گفت که پاکستان از شکست طالبان در مبارزه با تروریسم و جلوگیری از فعالیت های تروریستی ناامید شده است.

زرداری در سخنرانی خود به گسترش فعالیت های تحریک طالبان پاکستان پس از به قدرت رسیدن طالبان در افغانستان اشاره کرد و گفت: به نظر می رسد تحریک طالبان پاکستان برای اعلام جنگ علیه پاکستان جسارت پیدا کرده است.

در حالی که طالبان افغانستان مدعی اند که به لحاظ ایدئولوژیک با تحریک طالبان پاکستان همسو نیستند، اما آنچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشیمانی اسلام آباد: در رفتار خود با طالبان تجدید نظر می کنیم

پشیمانی اسلام آباد: در رفتار خود با طالبان تجدید نظر می کنیم