مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 08:452022-12-18اقتصادي

جزییات اجرای طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی خصوصی و دولتی


مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی، جزییات اجرای طرح نسخه الکترونیک را در کشور در مراکز درمانی خصوصی و دولتی تشریح کرد.

- شهرام غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اجرای نسخ الکترونیک و مراکز درمانی گفت: در حال حاضر نسخه الکترونیک در بیش از 99 درصد مراکز خصوصی و مطب های طرف قرارداد اجرایی می شود.

وی افزود: همچنین این طرح در 95 درصد مراکز دانشگاهی، 92 درصد مراکز غیردانشگاهی اجرایی می شود و در مجموع تاکنون 95 درصد در مراکز درمانی طرف قرارداد طرح نسخه الکترونیکی اجرایی شده است.

غفاری با اشاره به اینکه در داروخانه ها نسخه الکترونیک 95 درصد اجرایی شده است گفت: تعدادی از پزشکان طرف قرارداد تأمین اجتماعی نیستند و به همین دلیل این طرح را اجرا نمی کنند و در مراکز پاراکلینیک نیز 83 درصد نسخ الکترونیک را پیاده می کنند.

مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: به مراکز طرف قرارداد اعلام کردیم که در موارد استثنی و در صورتی که با مشکل مواجه شدند و یا امکان اجرای نسخ الکترونیکی نبود، همچنان از نسخ کاغذی استفاده کنند و داروخانه ها و آزمایشگاه ها نیز این نسخ را از بیماران بپذیرند.

غفاری تأکید کرد: در حال حاضر 12 هزار و 754 داروخانه، 4449 آزمایشگاه، 2220 سونوگرافی، 2525 رادیولوژی، 344 مرکز ام آر آی، 600 مرکز دیالیز، 3000 فیزیوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی خصوصی و دولتی

جزییات اجرای طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی خصوصی و دولتی