مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 08:102022-12-18سياسي

دستگاه ها کمتر از 10 درصد قانون هوای پاک را اجرا کردند


در قانون هوای پاک 23 دستگاه به طور مستقیم و غیرمستقیم دخیل هستند که برای آنها 167 تکلیف در راستای قانون هوای پاک تدوین و تعریف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه افزود: با وجود تاکید ریاست جمهوری به دغدغه های قانون هوای پاک، اما کمتر از 10 درصد از این قانون در کشور محقق شده، ولی جلسات متعددی با دستگاه های مختلف پیرامون این موضوع بطور مستمر برگزار می شود.

 وی یادآور شد: در قانون هوای پاک 23 دستگاه به طور مستقیم و غیرمستقیم دخیل هستند و 167 تکلیف برای این دستگاه ها تدوین و تعریف شده است.

 معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه شورای عالی محیط زیست کشور به صورت میانگین هر 2 سال یکبار تشکیل می شود، ادامه داد: با توجه به اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به مساله محیط زیست دارد این شورا در بازده زمانی پنج ماهه سال جاری 2 بار تشکیل شده است.

 سلاجقه تاکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست در بحث هوای پاک با هیچ دستگاهی تعارف ندارد و با صنایع آلاینده متخلف به طور جدی برخورد می کند، این سازمان به صنایع و دستگاه های متخلف که نسبت به آلاینده ها بخصوص در بعد سوخت کم توجه هستند، اخطار جدی خواهد داد.

 سه میلیارد دلار اعتبار ارزی سال آینده برای هوای پاک هزینه می شود وی ادامه داد: با توجه به محدودیت و کمبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها کمتر از 10 درصد قانون هوای پاک را اجرا کردند

دستگاه ها کمتر از 10 درصد قانون هوای پاک را اجرا کردند