مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 00:582022-12-17سياسي

اجرای سند تحول بنیادین در 18 مدرسه استان سمنان


رییس سازمان مدارس الگوی صالح راهیان کوثر استان سمنان گفت: سند تحول بنیادین در 16 مدرسه دولتی و 2 مدرسه غیردولتی این استان پیاده سازی و اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی خالقیان، رییس سازمان مدارس الگوی صالح راهیان کوثر استان سمنان در حاشیه برپایی کارگاه توانمندسازی مدیران و مربیان آموزشی و پرورشی 18 مدرسه راهیان کوثر این استان که در سالن همایش های شهید بسطامی سپاه استان سمنان برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد مدارس الگوی صالح در استان سمنان با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: با توجه به وجود تهدیدات دشمنان به ویژه نظام سلطه در حوزه شناختی و همچنین جنگ ترکیبی و نفوذ آنان برای تغییر و تحریف باورهای دینی لازم است تدابیر ویژه ای برای خنثی سازی توطئه های دشمنان طرح ریزی شود.

رییس سازمان مدارس الگوی صالح راهیان کوثر استان سمنان اضافه کرد: در همین راستا، سپاه استان سمنان برای کمک به مجموعه آموزش و پرورش با توجه به کتاب های هوشمند و ظرفیت های غنی فرهنگی بسیج این ظرفیت ها را در دستور کار خود قرار داده است تا سند تحول بنیادین در 16 مدرسه دولتی و دو مدرسه غیردولتی استان سمنان پیاده سازی و اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سند تحول بنیادین در 18 مدرسه استان سمنان

اجرای سند تحول بنیادین در 18 مدرسه استان سمنان