مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 00:582022-12-17سياسي

2 مشکل اصلی سمنان از زبان آقای استاندار!


استاندار سمنان کمبود آب و جمعیت پایین را از مشکلات اصلی این استان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در دیدار با رییس و اعضای شورای اسلامی استان سمنان با اظهار خرسندی از وحدت، انسجام و صمیمیت میان اعضای شورای اسلامی استان اظهار کرد: بی شک این وحدت و صمیمیت نشان می دهد که کار برای رضای خدا است.

وی افزود: همه ما مکلف هستیم تا به پارلمان های محلی (شوراها) احترام بگذاریم؛ چراکه احترام به شورا احترام به رأی مردم است.

استاندار سمنان ضمن تقدیر از تلاش رییس شورای اسلامی این استان در پیگیری صادقانه و جهادی امور، بیان کرد: بی تردید، فرماندارانی موفق هستند که شورا را بازوی خود بدانند.

هاشمی با اشاره به اینکه به فرمانداران تأکید می شود تا با شوراهای اسلامی ارتباط تنگاتنگ داشته باشند، عنوان کرد: همه ما موظف هستیم تا امور را بر مبنای قانون به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه همواره تلاش کرده ام تا کوچک ترین قصوری نداشته باشم، اضافه کرد: رضایت رییس جمهور از مجموعه استان سمنان، برآیند تلاش همه مدیران است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه هیچ شأنی برای خود جز خادمی و نوکری برای مردم قائل نیستم، تصریح کرد: کمبود آب و کاهش جمعیت دو مشکل اصلی این استان است که باید برای رفع آن تدبیر و تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مشکل اصلی سمنان از زبان آقای استاندار!

2 مشکل اصلی سمنان از زبان آقای استاندار!