مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 00:052022-12-17بين الملل

شهادت جوان فلسطینی زیر چرخ های خودروی شهرک نشین جنایتکار


جوان فلسطینی زیر چرخ های خودروی یک صهیونیست جنایتکار به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک شهرک نشین جنایتکار اسراییلی شامگاه شنبه دو جوان فلسطینی را در نزدیکی ایست بازرسی زعتره در جنوب نابلس با خودرو زیر گرفت که طی آن یکی از این جوانان بلافاصله به شهادت رسید.

زکریا فیاله ، مدیر دفتر استاندار قدس در اردوگاه قلندیا تاکید کرد که در این حادثه جنایتکارانه که به عمد انجام شده، دو برادر به نام های محمد و مهند مطیر با خودروی این صهیونیست زیرگرفته شدند که محمد بلافاصله به شهادت رسیده و مهند هم وضعیت وخیمی دارد.

این شهرک نشین جنایتکار، این دو برادر فلسطینی را که برای تعویض چرخ خودرویشان کنار جاده توقف کرده بودند، به عمد زیر گرفته و پا به فرار گذاشته است.

جسد محمد به یکی از بیمارستان های نابلس منتقل شده و مهند هم که وضع جسمی بسیار وخیمی دارد، در یکی از بیمارستان های سرزمین های اشغالی 1948 بستری شده است.

پیش از این حمله، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس درباره تشدید یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی به مناسبت اعیاد یهودی هشدار داد و تاکید کرده بود که این اقدام خطرناک و به منزله تحریک احساسات ملت فلسطین و مسلمانان جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت جوان فلسطینی زیر چرخ های خودروی شهرک نشین جنایتکار

شهادت جوان فلسطینی زیر چرخ های خودروی شهرک نشین جنایتکار