مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 23:552022-12-17حوادث

کشف بیش از 76 تن ریل غیرمجاز در اراک


رییس پلیس راه آهن اراک از کشف بیش 76 تن ریل غیرمجاز در عملیات بازرسی مأموران این پلیس از 2 دستگاه کامیون و یک کارگاه صنعتی در اراک و تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ احمد خانی در در این باره گفت: در راستای تشدید اقدامات کنترلی در سطح حوزه استحفاظی، روز گذشته مأموران انتظامی پلیس راه آهن اراک از تردد 2 دستگاه کامیون حامل ریل های راه آهن در محور اراک- تهران مطلع و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی به محور مود نظر اعزام شدند.

سرهنگ خانی افزود: مأموران انتظامی پلیس راه آهن اراک پس از مشاهده کامیون های مورد نظر، در محور اراک- تهران اقدام به توقیف آن ها کردند.

وی با اشاره به کشف 46 تن و 460 کیلو گرم ریل غیر مجاز در بازرسی مأموران از کامیون های مذکور گفت: در ادامه این عملیات میدانی، مأموران انتظامی پلیس راه آهن اراک با تکمیل تحقیقات پلیسی و تعامل هدفمند با پلیس راه آهن کشور، پس از اخذ نیابت قضایی به یک کارگاه صنعتی در شهر ری تهران اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف 30 تن دیگر از ریل های راه آهن غیر مجاز که در روزهای گذشته به وسیله رانندگان کامیون های توقیفی، به این کارگاه منتقل شده بود، شدند.

رییس پلیس راه آهن اراک در پایان افزود: 2 متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 76 تن ریل غیرمجاز در اراک

کشف بیش از 76 تن ریل غیرمجاز در اراک