مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 23:502022-12-17سياسي

60 تیم پلیس راه همراه رانندگان و راهداران هستند


فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: 60 تیم پلیس راه استان اردبیل با ارائه خدمات شبانه روزی در خدمت فعالان حوزه حمل و نقل و راهداری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جواد تقوی شامگاه شنبه در گرامیداشت روز حمل و نقل در نشست با جمعی از فعالان حوزه حمل و نقل اردبیل اظهار کرد: شرایط مطلوبی را در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان از لحاظ امنیت و ایمنی شاهد هستیم و این شرایط بستر مناسبی را برای تردد خودروها در حوزه حمل و نقل بار و مسافر فراهم کرده است.

وی با قدردانی از تلاشگران و زحمت کشان حوزه حمل و نقل بار و مسافر تصریح کرد: به معنای واقعی فعالان این عرصه در یک شبکه منسجم و به صورت سلولی فعالیت مؤثری را در تقویت نظام اقتصادی و اجتماعی انجام می دهند تا مردم دسترسی راحت تری را به کالاها و خدمات داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل 26 آذرماه روز حمل و نقل و اول دی ماه روز راهداری را به فعالان این عرصه تبریک گفت و افزود: امنیت و آرامش رانندگان و مسافران بستگی به همراهی و همکاری خوب فعالان این عرصه با پلیس راه دارد و تلاش ما نیز بر این است تا با تأمین امنیت مناسب بسترساز حرکت های مؤثر و تحول آفرین باشیم.

تقوی به آغاز طرح زمستانی پلیس راه در ارائه خدمات به رانندگان و مسافران در مسیر جاده های مواصلاتی اشاره کرد و گفت: 60 تیم پلیس راه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 تیم پلیس راه همراه رانندگان و راهداران هستند

60 تیم پلیس راه همراه رانندگان و راهداران هستند