مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 23:352022-12-17اقتصادي

دستگاه های اجرایی آمار اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه های اجرایی استان اشتغال ایجاد شده در سال جاری را در سامانه رصد ثبت کنند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه های اجرایی استان اشتغال ایجاد شده در سال جاری را در سامانه رصد ثبت کنند.

سید احسان عسکری روز شنبه 26 آذرماه 1401 در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی سرمایه گذاران در فرآیند اداری استعلامات گلایه هایی از مدیران و بخشداران دارند و سنگ اندازی هایی در این خصوص می شود.

وی اظهارکرد: با این سخت گیری ها سرمایه گذار جذب نمی شود و فرصت های سرمایه گذاری از بین می رود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خواستار ثبت مشاغل ایجاد شده در سامانه رصد شد و خاطرنشان کرد: تاکنون 7 هزار و 500 شغل در سامانه رصد ثبت شده در حالی که در سال جاری بالغ بر 10 هزار شغل ایجاد کردیم.

عسکری در خصوص تسهیلات تبصره 16 و 18 تصریح کرد: این تسهیلات نیمه اول دی ماه ابلاغ می شود لذا تمامی دستگاه ها در حوزه اشتغال تا دو برابر ظرفیت طرح برای معرفی به بانک داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: بانک ها تا پایان فروردین 1402 نسبت به جذب تسهیلات ماده 16 و 18 سهم استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی آمار اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند

دستگاه های اجرایی آمار اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند