مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 23:202022-12-17سياسي

روایت آخر


اغتشاش سه ماهه اخیر تصویری ترین اغتشاش بشری بوده که در هیچ جای جهان سابقه نداشته است.

ناظران سیاسی از آن به عنوان «جنگ تصاویر» یاد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی تحت عنوان روایت آخر نوشت: 1- دشمن در حال نگارش آخر و پرده پایانی جنگ روایت هاست.

جنگ روایت ها بخشی از جنگ شناختی و جنگ ادراکی است که تمرکز و توجه حریف و رقیب در جنگ می تواند تداوم بخش جعل، دروغ و تحریف یک رویداد تاریخی باشد.

2- رویداد تاریخی یکصد روز گذشته تاریخ کشور ما که نوعی بازتولید فتنه 78، 88 و 98 بود، فصلی از تداوم خصومت استکبار و استبداد جهانی علیه یک ملت مظلوم و یک انقلاب بی نظیر است که ریشه در خیزش انبیاء و تلاش اولیای الهی برای یک زیست الهی و رحمانی است.

3- در برخی محافل سیاسی و دانشگاهی نشست هایی برگزار می شود که در مقام تحلیل و تفسیر حوادث اخیر هستند، زینت بخش این نشست ها کسانی هستند که در کسوت جامعه شناسی و علوم سیاسی می خواهند یک برچسب روایتی بر این رویداد بگذارند و از تعابیری چون ؛ جنبش سراسری اعتراض ، ابرجنبش ، سوگواری ملی ، شورش سراسری ، عصیان ملی ، خیزش سراسری استفاده می کنند! با آنکه در تحلیل شکست اهداف برگزارکنندگان این بساط رسوا و ننگین می گویند بیش از 70 درصد مردم در این وقایع یا همراهی نکردند یا مقابله با شرارت ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت آخر

روایت آخر