مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 23:052022-12-17اقتصادي

یک میلیون تن کالا در پایانه مرزی بیله سوار جابجا شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در 8 ماهه گذشته بیش از یک میلیون تن کالا در پایانه مرزی بیله سوار جابجا شده است.

- کلیم اله وثوقی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: پایانه مرزی بیله سوار جز 5 پایانه فعال و موفق کشور است که همچنان جابجایی کالا و مسافر در آن انجام می شود.

وی تصریح کرد: در حالی که در سال های گذشته کمتر از 150 دستگاه تردد ناوگان باری و مسافر را در پایانه مرزی بیله سوار شاهد بودیم، در حال حاضر این تعداد به بیش از 500 دستگاه رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل به افزایش جابجایی بار و مسافر در پایانه مرزی بیله سوار اشاره کرد و گفت: 34 درصد رشد را در ترانزیت کالا در هشت ماهه امسال شاهد بودیم و 91 هزار دستگاه اتوبوس نیز تردد مسافران را انجام داده اند.

وثوقی افزود: در 8 ماهه امسال 48 هزار مسافر توسط اتوبوس های فعال در این مسیر جابجا شدند که در این حوزه شرایط رو به رشدی را شاهد هستیم.

وی با گرامیداشت 26 آذرماه روز حمل و نقل خاطرنشان کرد: فعالان این عرصه با لبیک به ندای امام راحل در بحبوحه جنگ سعی کردند تا با حضور در بنادر نسبت به تخلیه و جابجایی کالاها اقدام کنند تا در کشور خلأیی به وجود نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون تن کالا در پایانه مرزی بیله سوار جابجا شد

یک میلیون تن کالا در پایانه مرزی بیله سوار جابجا شد