مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 22:402022-12-17سياسي

آذربایجان غربی یکی امن ترین استانهادر جرائم مسلحانه است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان غربی گفت: در موضوع سرقت های مسلحانه آمار سرقت در استان صفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مجیدی عصر شنبه در نشست مشترک مجمع نمایندگان مجلس آذربایجان غربی با مسئولان عالی قضایی استان برای بررسی نیازمندی های تقنینی و قضایی افزود: مدیریت فضای مجازی، ساماندهی حاشیه شهرها، ساماندهی خانه باغ ها، اتخاذ تدابیر در حوزه چاه های غیر مجاز و ارتقا انسداد مرزی برای جلوگیری از قاچاق کالا از جمله مواردی است که در عرصه تقنینی توجه بیش از پیش نمایندگان را می طلبد.

وی با بیان این که آذربایجان غربی در موضوع جرایم مسلحانه جز امن ترین استان های کشور محسوب می شود افزود: در موضوع سرقت های مسلحانه آمار سرقت در استان صفر است و در حوزه جرایم خشن از جمله کیف قاپی و اخذ مال به عنف آمار جرایم به حدود 30 مورد می رسد.

مجیدی با بیان این که در موضوع حقوق عامه تمامی اراضی استان سند دار شدند و مقوله حدنگار نیز در استان به اتمام رسیده است خاطرنشان کرد: در موضوع سنددار کردن اراضی ملی نیز اقداماتی انجام شده و تمام اراضی کشاورزی را سند دار خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خاطرنشان کرد: بیش از یک سوم پرونده های استان در حوزه املاک است که در این زمینه یک شناخت اجمالی از وضعیت ملک و مالکان و در انعقاد قرارداده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی یکی امن ترین استانهادر جرائم مسلحانه است

آذربایجان غربی یکی امن ترین استانهادر جرائم مسلحانه است