مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 21:252022-12-17اجتماعي

اجرای طرح «شهید محمودوند» در خرم آباد نیازمند فعالیت جهادی است


معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک خرم آباد گفت: اجرای طرح «شهید محمودوند» در خرم آباد به منظور شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیازمند فعالیت جهادی است.

- خرم آباد- معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک خرم آباد گفت: اجرای طرح شهید محمودوند در خرم آباد به منظور شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیازمند فعالیت جهادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نور کرم نژاد روز شنبه در جلسه طرح شهید محمودوند در سالن کنفرانس آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد خطاب به رابطین طرح گفت: ما باید حداکثر تلاش خود را برای این طرح که به اسم شهید والا مقام محمودوند نام گذاری شده، انجام دهیم.

وی ادامه داد: در زمینه شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل باید به صورت جهادی وارد عمل شویم و با پیگیری های میدانی تکلیف دانش آموزانی که به ما اختصاص پیدا کرده است را مشخص کنیم.

معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک خرم آباد یادآور شد: باید در جلسه آینده رابطان اجرای طرح گزارشات خود را به معاونت ابتدایی ناحیه یک ارائه دهند.

محمد محمدی مدیر کل آموزش پیش دبستانی و دبستانی هم بر اهمیت و ضرورت توجه به اجرای طرح شهید محمودوند و دقت در ثبت مستندات و مدارک برای بارگذاری در سامانه تاکید کرد و همچنین در مورد زمانبندی اجرای این طرح و شیوه کار توضیحاتی ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «شهید محمودوند» در خرم آباد نیازمند فعالیت جهادی است

اجرای طرح «شهید محمودوند» در خرم آباد نیازمند فعالیت جهادی است