مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 21:112022-12-17اقتصادي

رونق صنعت گردشگری با تقویت بوم گردی در جزیره ابوموسی


معاون امور مجلس،حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی گفت: صنعت گردشگری در جزیره ابوموسی با تقویت بوم گردی رونق خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد واحدی عصر شنبه در بازدید از جزیره ابوموسی بیان داشت: توجه ویژه به رونق صنعت گردشگری و افزایش مراکز اقامتی و بوم گردی، امکان رونق اقتصادی و کسب درآمد برای ساکنین و بومیان منطقه را در پی خواهد داشت.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی در بازدید از بافت قدیمی جزیره ابوموسی گفت: پیشنهاد تبدیل شهرک قدیمی که در سال 1360 با توجه به اقلیم خاص جزیره ابوموسی برای استفاده صیادان ساخته شده از سوی مردم و فرماندار مورد توجه قرار گرفته است.

او ادامه داد: لذا طرح ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه و افزایش زیر ساخت های گردشگری و ایجاد ظرفیت 140 واحد بوم گردی جزیره ابوموسی در دستور کار قرار گرفت.

واحدی با اشاره به اینکه حسب دستور مهندس ضرغامی برای بررسی، رفع موانع و مشکلات در سه حوزه ماموریتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توفیق حضور در استان هرمزگان و جزیره ابوموسی را داشتم، افزود: با توجه به بررسی های به عمل آمده در راستای توسعه صنعت گردشگری و صنایع دستی در استان هرمزگان، طرح ارتقاء و ساماندهی حمل ونقل دریایی و هوایی برای انتقال گردشگران به جزیره ابوموسی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق صنعت گردشگری با تقویت بوم گردی در جزیره ابوموسی

رونق صنعت گردشگری با تقویت بوم گردی در جزیره ابوموسی