مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 20:452022-12-17سياسي

نقشه های دشمن ناشی از اقتدار ایران است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: این امر که دشمن درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده نشانگر اقتدار نظام است.

- سید محمد رضا طالبی، امروز شنبه 26 آذر در مراسم روز قاینات بیان کرد: این حماسه، این افتخاری بزرگ برای مردم خراسان جنوبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ضمن ابلاغ سلام استاندار، تصریح کرد: مردم قاینات سهم بسیاری خوبی در استقبال از رییس جمهور داشتند؛ با وجود این که این شهرستان دارای شاخصه های بسیاری است اما شما روز قاینات را با نام و یاد شهدا رقم زده اید که این موضوع افتخاری برای شماست که با انجام این کار یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه داشته اید.

طالبی تصریح کرد: از اولین روزهای بعد از پیروزی انقلاب که امام (ره) با رهنمودهای پیامبر گونه خود دست رد به سینه دشمنانی زد که هدفی جز غارت منافع غنی ایران نداشتند، در صدد براندازی نظام اسلامی ایران برآمدند وتا کنون از انجام هیچ اقدامی درنگ نکرده اند.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن ادامه داد: اگر دشمن بخواهد کوچکترین ضربه ای را به نظام اسلامی ایران وارد کند، توانایی آن را داریم که قبل از رسیدن به مرزهای ایران، آن را به خودشان برگردانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه های دشمن ناشی از اقتدار ایران است

نقشه های دشمن ناشی از اقتدار ایران است