مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 20:352022-12-17اقتصادي

کاهش 50 درصدی تصادفات منجر به فوت و جرحی نسبت به سال گذشته


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت: آمار تصادفات فوتی و جرحی در حوزه استحفاظی راهداری نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است.

- آیدین مرادی در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک هفته حمل و نقل و رانندگان اظهار کرد: هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری یادآور خاطره روز 26 آذرماه سال 1362 است.

وی ادامه داد: رانندگان، کامیون داران و فعالان بخش حمل و نقل جاده ای به فرمان حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و جهاد تخلیه بنادر تشکیل شد.

مرادی با اشاره به اینکه نگهداری از راه های بین شهری و روستایی این سرمایه بزرگ ملی بر عهده راهداری است و برای ایمنی سفر و آسایش هموطنان تلاش می کنیم، عنوان کرد: نگهداری بیش از 600 کیلومتر از راه های اصلی و احداث و توسعه راه های فرعی و روستایی بر عهده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت: علاوه بر عملیات مستمر و جاری، راهداری همچون نصب علائم، تعمیر و نگهداری راه و پل ها، لکه گیری، راهداری زمستان و برفروبی، تعمیر و نصب گاردریل، نگهداری چراغ چشمک زن، شستشوی تابلو و علائم، حذف نقطه حادثه خیز، شانه سازی راه، حفظ حریم راه و خط کشی راه ها از وظایف راهداران است که همکاران ما انجام وظیفه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی تصادفات منجر به فوت و جرحی نسبت به سال گذشته

کاهش 50 درصدی تصادفات منجر به فوت و جرحی نسبت به سال گذشته