مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 19:502022-12-17سياسي

10 بالگرد امدادی هلال احمر زمینگیر است


رییس جمعیت هلال احمر ایران با اشاره به این 10 بالگرد این جمعیت زمینگیر شده است، گفت: برای مرمت آن نیازمند حمایت دولت و مجلس هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیرحسین کولیوند شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه های امدادی بابل با اظهار اینکه برای مرمت و اورهال بالگردهای این جمعیت نیازمند حمایت دولت و مجلس هستیم، گفت: 10 بالگرد این جمعیت زمینگیر شده است.

وی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های نمایندگان برای تأمین اعتبارات مورد نیاز تاکید کرد و گفت: فرسودگی ناوگان و تجهیزات خودرویی هلال احمر از جمله مسائل و دغدغه های فراروی است که برای مرمت آن نیازمند اعتبار هستیم.

وی گفت: نبود بودجه کافی، فرسودگی ناوگان خودرویی از جمله مشکلات هلال احمر به شمار می رود و امیدواریم با حمایت نمایندگان زیرساخت های امدادی کشور و مازندران تقویت شود.

کولیوند با تاکید بر پرورش نیروهای کاردان و در تراز گام دوم انقلاب افزود: امیدواریم با حمایت های مجلس و دولت شرایط هلال احمر بهتر شود.

مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس نیز با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان و شهرستان بابل خواستار توجه ویژه برای ارتقای وضعیت خدمات امدادی در این شهرستان شد.

وی تعیین تکلیف نیروهای هلال احمر را از جمله نیازها بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 بالگرد امدادی هلال احمر زمینگیر است

10 بالگرد امدادی هلال احمر زمینگیر است