مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 19:452022-12-17سياسي

عده ای به بهانه سرمایه گذاری در پی غارت منابع گیلان هستند


رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه توسعه استان باید سازگار با محیط زیست باشد، گفت: نباید اجازه داد عده ای به بهانه سرمایه گذاری، سرمایه های استان را به غارت ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی ظهر شنبه در نشست بررسی مشکلات پروژه جاده ساحلی چمخاله به لنگرود و وضعیت پارک ساحلی لله رود رودسر اظهار کرد: محیط زیست گیلان یک ثروت ملی است و توسعه استان باید سازگار با طبیعت و محیط زیست باشد.

رییس کل دادگستری استان گیلان افزود: حفظ سرمایه های استان به عنوان یک وظیفه شرعی و قانونی بر عهده تمام مسئولان است و نباید اجازه داد عده ای به بهانه سرمایه گذاری، سرمایه های استان را به غارت ببرند.

وی با بیان اینکه نظارت ها بر چگونگی اجرای پروژه های عمرانی در سطح استان گیلان تقویت شود، افزود: نباید به سرمایه گذارانی که به بهانه های مختلف در پی غارت منابع استان هستند مجوز کار داده شود.

حجت الاسلام خلیلی با تاکید بر اینکه نگاه مدیران باید در راستای منافع مردم باشد، تصریح کرد: برخی به بهانه سرمایه گذاری اقدام به ساخت ویلاهای مجلل در روستاها کرده و آن را به افراد غیر بومی می فروشند که این کار تبعات زیان باری در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای به بهانه سرمایه گذاری در پی غارت منابع گیلان هستند

عده ای به بهانه سرمایه گذاری در پی غارت منابع گیلان هستند