مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 19:002022-12-17اقتصادي

ایجاد توسعه کمی و کیفی اشتغال زندانیان اولویت سازمان زندان هاست


مدیرکل زندان های استان سیستان بلوچستان گفت: تکلیف و اولویت مهم سازمان زندان ها ایجاد توسعه کمی و کیفی اشتغال زندانیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین خسروی ظهر شنبه در دیدار با مدیر عامل یکی از بانک ها با اشاره به مصوبات ستاد سازمان زندان ها در حوزه اشتغال زایی مددجویان اظهار کرد: تکلیف و اولویت مهم سازمان زندان ها ایجاد توسعه کمی و کیفی اشتغال زندانیان است و پرداخت تسهیلات و اعتبارات لازم در جهت ایجاد اشتغال زندانیان در پنج بانک برابر اعلام سازمان معرفی شده که بنا به درخواست مددجو و با توجه به دستورالعمل ها مددجویان پس از ارائه درخواست و ارائه مدارک لازم جهت معرفی به بانک ها برای برخورداری از تسهیلات بانکی معرفی می شوند.

وی افزود: متأسفانه تعداد زیادی از مددجویان، بواسطه نداشتن ضامن، قادر به اخذ تسهیلات نیستند و این امر تا حدودی باعث بروز مشکلاتی برای جامعه هدف شده به گونه ای که برچسب زندانی تا حدودی مانع از ضمانت افراد برای مددجویان می شود و نیاز به اخذ تدابیر لازم دارد.

مدیرکل زندان های سیستان بلوچستان اضافه کرد: بنیاد تعاون زندانیان، یاریگر زندان ها در بحث اشتغال و حمایت از خانواده زندانیان بوده و این حوزه به تنهایی نمی تواند زمینه اشتغال همه زندانیان را فراهم کند و نیاز است از مسیرهای دیگر از قبیل بخش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد توسعه کمی و کیفی اشتغال زندانیان اولویت سازمان زندان هاست

ایجاد توسعه کمی و کیفی اشتغال زندانیان اولویت سازمان زندان هاست