مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 18:552022-12-17اقتصادي

روستاهای دارای اینترنت پرسرعت کردستان به 586 مورد افزایش یافت


با اتصال13روستای استان به اینترنت در سال جاری، تعداد روستاهای دارای اینترنت پرسرعت ADSL به 586 مورد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 13 روستای استان در شهرستان های سقز، بیجار، مریوان، کامیاران، قروه، سروآباد و سنندج به اینترنت پرسرعت مخابرات تجهیز شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 142 هزار مشترک اینترنت پرسرعت ADSL در نقاط شهری و روستایی استان فعال هستند، افزود: شرایط واگذاری پورت های جدید به متقاضیان در نقاط روستایی فراهم است و متقاضیان می توانند برای خرید سرویس ADSL به مراکز و دفاتر خدمات ارتباطی در روستاها مراجعه کند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به الکترونیکی شدن اغلب کارها و امورات مردم و استفاده آنان از سرویس ها و درگاه های غیرحضوری که بر بستر دیتا انجام خواهد شد گفت: نقش اینترنت و سرویس های IP محور در زندگی روزمره افراد در نقاط شهری و روستایی کاملاً مشهود است.

وی با بیان اینکه نوع زندگی در عصر دیجیتال، میزان استفاده از سرویس های اینترنت توسط مشتریان را افزایش داده است بیان کرد: با انجام پروژه های توسعه ای و آتیه نگر، شرایط تداوم ارائه خدمات به مشتریان بدون هیچ اختلالی فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای دارای اینترنت پرسرعت کردستان به 586 مورد افزایش یافت

روستاهای دارای اینترنت پرسرعت کردستان به 586 مورد افزایش یافت