مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 18:442022-12-17اجتماعي

صدور ‏هشدار نارنجی آلودگی هوا برای استان تهران


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر ضرورت آماده باش نیرو های ‬امدادی در پایتخت، از صدور هشدار نارنجی آلودگی هوا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار نارنجی آلودگی هوا گفت: بنا براعلام سازمان هواشناسی استان تهران ، از بعد از ظهر فردا یکشنبه 27 آذر تا سه شنبه 28 آذز ، انباشت آلاینده ها و افزایش شاخص آلودگی هوا پیش بینی شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران افزود: طبق هشدار هواشناسی در این مدت در بیشتر ساعت ها کیفیت هوا کاهش می یابد و هوا برای همه گروهها ناسالم خواهد بود براین اساس مدیریت بحران به مردم پایتخت توصیه کرده از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری و حتماً از منابع غذایی حاوی آنتی اکسیدان و بتاکارتن زیاد استفاده کنند.

حامد یزدی مهر افزود: در ایام آلودگی هوا ، کاهش تردد خودرو ها و رانندگی هوشمند یعنی رانندگی با سرعت مجاز که در مصرف بنزین و تولید آلاینده های سمی مؤثر است راه های پیشگیری از آلودگی هوا است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران نیز خبر داد و افزود: ضروری است نیرو های امدادی در اوقات اضطرار آلودگی هوا در حالت آماده باش کامل باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور ‏هشدار نارنجی آلودگی هوا برای استان تهران

صدور ‏هشدار نارنجی آلودگی هوا برای استان تهران