مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 18:052022-12-17سياسي

دبی منابع آبی سمنان به نصف کاهش یافته است


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه با بیان اینکه دبی منابع آبی سمنان به نصف کاهش یافته است، گفت: انتقال آب خزر به سمنان در دست بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس گلرو بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران به میزبانی دفتر خود در سمنان بحران آب در سمنان را جدی دانست و تاکید کرد: آب مهمترین معضل و مشکل در حوزه انتخابیه سمنان، سرخه و مهدی شهر است که راهکارهایی برای آن ارائه شده است.

وی از انتقال آب دریای خزر به عنوان یک راهکار یاد کرد و افزود: انتقال آب خزر با هدف رفع مشکل کم آبی در دستور کار قرار داشته و در نشست های مجلس و دولت نیز مطرح شده است همچنین پیگیری هایی برای تسهیل و تسریع در اجرای این طرح مهم صورت گرفته است.

عضو خانه ملت با بیان اینکه با دستور حجت الاسلام رییسی برای پیگیری امور انتقال آب دریای خزر به سمنان جلسه ای با حضور معاون اول رییس جمهور و استاندار سمنان در این ارتباط برگزار شده است، ابراز کرد: موضوع انتقال آب به سمنان در دست بررسی است.

گلرو با بیان اینکه سد فینسک دومین موضوع در تأمین آب سمنان است، گفت: 460 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح مهم در حوزه آب جذب شده است همچنین شاهد اجرای عملیات ساخت سد به صورت مرحله به مرحله هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبی منابع آبی سمنان به نصف کاهش یافته است

دبی منابع آبی سمنان به نصف کاهش یافته است