مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 17:502022-12-17اقتصادي

600میلیارد برای نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی نجف آباداختصاص یافت


اعتبار 600 میلیارد ریالی برای نوسازی و جوان سازی ناوگان حمل ونقل شهر نجف آباد تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالرسول امامی ضمن تبریک روز صنعت حمل و نقل به فعالان این عرصه با اشاره به اهم اقدامات سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر برای جوان سازی ناوگان حمل ونقل عمومی نجف آباد، اضافه کرد: با توجه به فرسودگی ناوگان حمل ونقل عمومی و به منظور ساماندهی و برون رفت از این شرایط، برنامه ریزی لازم برای تقویت حوزه حمل ونقل درون شهری انجام شده است.

وی با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده و طرح های پیش بینی شده برای جوان سازی ناوگان حمل ونقل عمومی نجف آباد، تصریح کرد: تعداد 20 دستگاه اتوبوس بنز 457 کولردار جدید به مبلغ 257 میلیارد و 900 میلیون ریال توسط شهرداری خریداری شده است که به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

شهردار نجف آباد با بیان اینکه در حال پیگیری برای خرید تعداد 10 دستگاه اتوبوس هستیم، خاطرنشان کرد: خرید تعداد 62 دستگاه خودروی ون با 266 میلیارد و 900 میلیون ریال و 50 دستگاه مینی بوس دو درب توسط شهرداری در حال پیگیری است.

امامی با بیان اینکه برای بازسازی تعداد 20 دستگاه اتوبوس فرسوده مبلغ 257 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است، ادامه داد بازسازی کامل هفت دستگاه اتوبوس بر اساس نظر کمیته فنی با اعتباری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600میلیارد برای نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی نجف آباداختصاص یافت

600میلیارد برای نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی نجف آباداختصاص یافت