مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 17:402022-12-17سياسي

40 یادمان شهدای گمنام در گلستان ساخته شده است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان گفت: بیش از 40 یادمان شهدای گمنام در استان گلستان ساخته شده و به مرکز فرهنگی در شهرستان ها بدل شده است.

- سرهنگ پاسدار محمدرضا کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم استقبال از دو شهید خوشنام در گلستان ساعت 12:30 فردا از مقابل سپاه نینوا گلستان آغاز خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان با بیان اینکه این شهدا 10 روز مهمان استان گلستان هستند و در تمام شهرستان های استان تشییع خواهند شد، گفت: یکی از این شهدا 22 ساله بوده که در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به شهادت رسیده است، شهید دیگر هم در سن 21 سالگی در عملیات کربلای 6 در منطقه سومار به فیض شهادت نائل آمده است.

کاظمی بیان کرد: خداوند در مورد مقام شهید می فرماید شهدا زنده اند و نزد خداوند روزی می خورند و این بالاترین امتیازی است که خداوند به آنها داده است.

وی اضافه کرد: به شهدا در کنار پیامبران مقام شفاعت داده شده و به دلیل قرار گرفتن در این مقام والا اثرگذاری بسیار زیادی در زندگی ما دارند که شاید ما قادر به درک آن نباشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان گفت: خانواده معزز شهدا همواره حضور عزیزان شهید را در کنار خود احساس می کنند و در گرفتاری ها و مشکلات خود از آنها مدد می جویند و این دلیل بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 یادمان شهدای گمنام در گلستان ساخته شده است

40 یادمان شهدای گمنام در گلستان ساخته شده است