مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 17:102022-12-17اقتصادي

هنگام استفاده از بانکداری مجازی چه نکاتی راباید رعایت کرد


بانک ایران زمین نیز همانند سایر بانک های خصوصی و دولتی اقدام به راه اندازی بانکداری مجازی به منظور رفاه حال مشتریان خود کرده است و تا جاییکه نکات امنیتی و کلیدی را در جهت جلوگیری از سرقت و کلاهبرداری مدام به مشتریان گوشزده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک یکی از فناوری هایی در عرصه بانکداری مورد توجه و کاربردی قرار گفت بانکداری مجازی و اینترنتی بود؛ بنابراین بانک مجازی یک بانک رایانه ای است که قادر به انجام اکثر امور بانکی است که بانک های عادی انجام می دهند.

با این تفاوت که نیازی به مراجعه به شعبه نخواهد بود و افراد از هر رایانه خانگی و حتی با گوشی موبایل می توانند امور بانکی، تجارت و بازرگانی مورد نظر خود را به انجام برسانند.

براساس این گزارش بانک های مجازی نسل نوینی از بانک ها بوده که با استفاده از آخرین دستاورد های فن آوری اطلاعات و ارتباطات و بی نیاز از شعبه فیزیکی، خدمات و محصولات متنوع بانکی را به عموم عرضه می کند.

دسترسی 24 ساعته (درهرزمان و هرمکان)، سهولت دسترسی، سرعت و امنیت از جمله مزیت های این قبیل بانک ها است که آینده صنعت بانکداری را دگرگون خواهد ساخت؛ بنابراین هدف بانکداری مجازی، استفاده از فناوری های پیشرفته نرم افزاری و سخت افزاری مبتنی بر شبکه و مخابرات برای تبادل منابع و اطلاعات مالی مشتریان به صورت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنگام استفاده از بانکداری مجازی چه نکاتی راباید رعایت کرد

هنگام استفاده از بانکداری مجازی چه نکاتی راباید رعایت کرد