مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 16:452022-12-17سياسي

لزوم تکیه بر جهاد تبیین و روشنگری در جنگ روایت ها/ دشمنان شکست مفتضحانه ای خوردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار «حسین اشتری» فرمانده فراجا در جمع روحانیون با بیان اینکه پلیس در ایام و شرایط مختلف حائز نقش و ماموریت های مهم و موثر است، - سردار اشتری با تاکید بر لزوم تکیه بر جهاد تبیین و روشنگری در جنگ روایت ها گفت: دشمنان ایران اسلامی شکست مفتضحانه ای از مردم خوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری فرمانده فراجا در جمع روحانیون با بیان اینکه پلیس در ایام و شرایط مختلف حائز نقش و ماموریت های مهم و موثر است، اظهار داشت: پلیس خدمتگزار مردم است؛ انتظامی کشور امروز نقش کارآمد و اثرگذاری در جامعه دارد و باید قدردان این نعمت و توفیق خدمتگزاری باشیم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه خو شا به حال کسانی که شبانه روز با اخلاص و بی منت به مردم خدمت می کنند، گفت: نیرو های پلیس از مرز تا مرکز در همه ایام در صحنه های خدمت به مردم، مجاهدانه و ایثارگرانه تلاش می کنند و بر این توفیق خدمتگزاری می بالند.

فرمانده فراجا ادامه داد: پلیس در همه مقاطع زمانی و مکانی حافظ جان، مال و ناموس مردم است و امروز هم می بینیم در عرصه صیانت از امنیت کشور میدان داری می کند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های نیرو های مسلح در دانشکده تربیت پلیس و افسری امام حسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تکیه بر جهاد تبیین و روشنگری در جنگ روایت ها/ دشمنان شکست مفتضحانه ای خوردند

لزوم تکیه بر جهاد تبیین و روشنگری در جنگ روایت ها/ دشمنان شکست مفتضحانه ای خوردند