مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 16:302022-12-17سياسي

کسانی که برای ریاست دیوان محاسبات اعلام آمادگی کرده اند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در توضیح روند انتخاب رییس دیوان محاسبات کل کشور، - سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه فرایند انتخاب رییس دیوان محاسبات کل کشور را در مجلس تشریح کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در توضیح روند انتخاب رییس دیوان محاسبات کل کشور، اظهار کرد: افرادی که متقاضی ریاست بر دیوان محاسبات هستند به کمیسیون برنامه و بودجه مراجعه و ثبت نام می کنند.

وی افزود: پس از انجام ثبت نام ها، کارگروه دیوان محاسبات بررسی ابتدایی را بر روی این افراد کاندید انجام داده و نشست هایی را با آن ها برگزار می کند که گزارش کارگروه مربوطه به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه می شود و در نهایت متقاضیان نیز در جلسه کمسیون حضور یافته و ضمن معرفی خود از برنامه ها و سوابق کاریشان دفاع می کنند.

سخنگوی کمسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: پس از استماع برنامه و سوابق کاری متقاضیان ریاست بر دیوان محاسبات، اعضای کمسیون به آن ها رأی می دهند و 2 نفر از افرادی که بیشترین رأی را آورده اند به صحن علنی مجلس معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که برای ریاست دیوان محاسبات اعلام آمادگی کرده اند

کسانی که برای ریاست دیوان محاسبات اعلام آمادگی کرده اند