مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-17اقتصادي

نمایشگاه «آینده چاپ ایران» به صادرات غیرنفتی کشور کمک می کند


مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان با اشاره به ظرفیت های نمایشگاه «آینده چاپ ایران» از ظرفیت های این رویداد در افزایش صادرات غیرنفتی کشور سخن گفت.

- مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان با اشاره به ظرفیت های نمایشگاه آینده چاپ ایران از ظرفیت های این رویداد در افزایش صادرات غیرنفتی کشور سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا شجاع، مدیرعامل شرکت تعاونی سازندگان کلیشه و لیتوگرافان با اشاره به برگزاری رویداد نمایشگاه آینده چاپ ایران در دی ماه 1401، گفت: اینکه ما آینده صنعت چاپ کشور را ببینیم و برای آن برنامه ریزی داشته باشیم از مزیت های هر صنعت، علم و تولیدی است.

وی ادامه داد: امیدواریم که برگزارکنندگان با توجه به شناخت و ارتباطی که از آن ها داریم این نمایشگاه را با تکیه بر دانش و تجربیات خود به خوبی و با موفقیت برگزار کنند.

شجاع با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه آینده چاپ را برای چاپ کشور به فال نیک می گیریم، گفت: اتصال بازارهای منطقه با واحدهای چاپی داخل که توان صادرات کارهای استاندارد صنعت را دارند، همچنین سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و فعالان این حوزه با یکدیگر از مزیت های این رویداد است.

به گفته وی، با توجه به فناوری ها، دستاوردها و تکنولوژی هایی که در صنعت چاپ کشور وجود دارد، می توان از طریق نمایشگاه IFPEX تعداد زیادی از واحدهای توانمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «آینده چاپ ایران» به صادرات غیرنفتی کشور کمک می کند

نمایشگاه «آینده چاپ ایران» به صادرات غیرنفتی کشور کمک می کند