مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 16:162022-12-17اقتصادي

دستگاه های دولتی نسبت به ثبت اراضی دولتی اهتمام جدی داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ربیع اله قربانی ظهر امروز در جلسه شورای سیاست گذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی با اشاره به اهمیت ثبت اراضی دولتی و ملی و صدور سند تک برگی برای این اراضی، اظهار داشت: این موضوع از مهم ترین وظایف و مأموریت های سازمان ها و دستگاه های دولتی استان است.

وی افزود: با عنایت به صنعتی بودن استان و نزدیکی به پایتخت انگیزه زیادی جهت تصرف اراضی ملی و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی در بین افراد سودجو وجود دارد که این امر لزوم هوشیاری هرچه بیشتر دستگاه های متولی را می طلبد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی بیان داشت: مهم ترین تکلیف اداره کل جهاد کشاورزی استان مرکزی در حوزه حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، اجرای به موقع تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها است که این امر باید مدنظر اداره مذکور قرار گیرد تا با پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، تبعات صدور و اجرای احکام قلع و قمع مستحدثات به حداقل خود برسد.

  دبیر شورای سیاست گذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی بیان داشت: سایر دستگاه های متولی حفظ اراضی دولتی، ملی و انفال نیز مکلفند از ظرفیت های قانونی نظیر قانون حفظ ایمنی راه ها و راه آهن ، قانون بستر و حریم رودخانه ها، انهار، مسیل ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دولتی نسبت به ثبت اراضی دولتی اهتمام جدی داشته باشند

دستگاه های دولتی نسبت به ثبت اراضی دولتی اهتمام جدی داشته باشند