مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-17سياسي

95 درصد از کار احیای کارخانه «سامان کاشی» بروجرد انجام شده است


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: 95 درصد از کار احیای کارخانه «سامان کاشی» این شهرستان انجام شده است.

- بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: 95 درصد از کار احیای کارخانه سامان کاشی این شهرستان انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه مقصودی در سخنانی، اظهار داشت: زمینه پنج الی شش هزار فرصت شغلی را با احیای کارخانه های راکد و خارج شده از تولید، در استان لرستان فراهم کردیم، مشکلات این کارخانه ها را رفع کرده و به چرخه تولید بازگرداندیم.

وی با اشاره به اقدامات کارخانه خودرو سازی در مجلس یازدهم، افزود: کارخانه خودرو سازی در شهرستان بروجرد که سالانه 24 هزار تولید خودرو دارد و زمینه پنج هزار فرصت شغلی را ایجاد کرده است، با تلاش های انجام شده کارخانه نساجی بروجرد توسعه یافت و در همین راستا بخش ریسندگی، بافندگی و رنگرزی گسترش پیدا کرد، همچنین بخش دوزندگی نیز به این کارخانه اضافه شد، در قسمت دوزندگی کارخانه حدود 400 نفر استخدام شدند که اکثراً بانوان سرپرست خانوار هستند و چنین اقدامی در راستای منویات رهبر انقلاب انجام شده، چرا که ایشان دغدغه رونق تولید را دارند، در مجموع در کارخانه نساجی بروجرد حدود هزار نفر مشغول به کار شده اند که این اتفاق بسیار خوبی برای برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد از کار احیای کارخانه «سامان کاشی» بروجرد انجام شده است

95 درصد از کار احیای کارخانه «سامان کاشی» بروجرد انجام شده است