مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 16:052022-12-17اقتصادي

مصرف روزانه 13 میلیون متر مکعب گاز در استان مرکزی


مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از مصرف روزانه 13 میلیون مترمکعب گاز در این استان خبر داد و گفت: طی بازرسی های انجام شده در روزهای گذشته گاز 45 واحد اداری قطع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا سمیعی اظهار کرد: از ابتدای فصل سرد سال شاهد افزایش 80 درصدی مصرف گاز در بخش خانگی در استان هستیم به طوری که مصرف در این بخش به 13 میلیون مترمکعب در روز رسیده است.

سمیعی افزود: مشترکین بخش خانگی توجه داشته باشند در صورت رعایت الگوی مصرف و مشترکینی که در سه پله اول آن تعرفه های گاز را مصرف کنند مشمول افزایش قیمت گاز بها نخواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه با توجه به اینکه دمای ادارات باید روی 18 درجه سانتی گراد تنظیم شود و استفاده گاز در خارج از ساعات اداری و روزهای تعطیل ممنوع است، گفت: تیم های بازرسی به صورت روزانه از ادارات سطح استان پایش و بازرسی و دمای ادارات را اندازه گیری می کنند و هر اداره ای که الگوی مصرف را رعایت نکند بار اول به آن اخطار و برای بار دوم جریان گاز آن قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اضافه کرد: در بازرسی هایی که از ادارات استان انجام شده در سه روز گذشته حدود 45 واحد اداری به دلیل استفاده گاز در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل قطع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف روزانه 13 میلیون متر مکعب گاز در استان مرکزی

مصرف روزانه 13 میلیون متر مکعب گاز در استان مرکزی