مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-17بين الملل

پنتاگون صدها گزارش جدید از مشاهده «یوفوها» دریافت کرد


پنتاگون چند صد گزارش جدید از مشاهده اشیای پرنده ناشناس یا یوفوها دریافت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فیز، یکی از مقامات این مرکز در روز جمعه به خبرنگاران گفت که دفتر جدید پنتاگون که برای ردیابی گزارش های اشیای پرنده ناشناس ایجاد شده است، چند صد گزارش جدید دریافت کرده، اما تاکنون هیچ مدرکی دال بر وجود بیگانگان فضایی وجود نداشته است.

دفتر حل ناهنجاری همه دامنه(AARO) در ماه ژوییه راه اندازی شد و نه تنها مسئول ردیابی اشیای ناشناس در آسمان بود، بلکه مسئولیت ردیابی اشیای ناشناس زیر آب یا در فضا را نیز بر عهده داشت.

این دفتر پس از بیش از یک سال توجه به اشیای پرنده ناشناس که خلبانان نظامی مشاهده کرده بودند، اما گاهی اوقات به دلیل ترس از انگ خوردن، تمایلی به گزارش سایت قطره و به نقل ازدادن آن نداشتند، تأسیس شد.

در ماه ژوئن سال 2021، دفتر مدیر اطلاعات ملی گزارش داد که بین سال های 2004 تا 2021، 144 مورد از این برخوردها وجود داشته که 80 مورد از آنها با چندین حسگر ثبت شده است.

شان کرک پاتریک(Sean Kirkpatrick)، مدیر دفتر ناهنجاری، می گوید: از آن زمان، ما گزارش های بیشتری دریافت کرده ایم.

بیشتر بخوانید: باراک اوباما یوفوها را بطور ضمنی تایید کرد این دفتر نه تنها برای بررسی این موضوع که آیا حیات فرازمینی وجود دارد یا خیر، بلکه به دلیل خطر امنیتی ناشی از برخوردهای زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون صدها گزارش جدید از مشاهده «یوفوها» دریافت کرد

پنتاگون صدها گزارش جدید از مشاهده «یوفوها» دریافت کرد