مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:522022-12-17سياسي

تخریب 43 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی همدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حسن جعفری جوزانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با ساخت هر هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی امنیت غذایی 20 نفر به خطر می افتد اظهار کرد: برای مقابله با این موضوع یکی از اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان جلوگیری از تغییر کاربری های کشاورزی است.

وی گفت: در همین راستا برنامه های آموزشی و ترویجی به روش های مختلف در حال انجام است گفت: مشارکت و نظارت ‏عمومی مردم بهترین ‏و ‏موثرترین راه برای ‏حفاظت از اراضی ارزشمند زراعی و باغی است.

  فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی استان همدان اضافه کرد: مردم استان به طور متوسط بیش از 99 مورد از این ساخت و سازها را از طریق سامانه 131 و حدود 16 تا 20 مورد را به صورت حضوری هر ماه اطلاع رسانی می کنند.

  وی با بیان اینکه بیش از 190 مورد نیز از طریق گشت امور اراضی شناسایی می شود گفت: به طور متوسط در ماه 9 هزار و 500 کیلومتر در امور اراضی استان برای شناسایی کار انجام می شود.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته 43 مورد قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی انجام شد افزود: 13 مورد در بخش صالح اباد شهرستان بهار به مساحت 2 هزار و 637  متر مربع به ارزش 2 میلیارد تومان، 24 مورد در روستای توچغاز ملایر به مساحتی بالغ بر 6 هزار و 200 متر مربع به ارزش 70 میلیارد تومان و 6 مورد در روستای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 43 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی همدان

تخریب 43 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی همدان