مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-17حوادث

کشف احتکار 8 تنی برنج از منزل در تالش


هشت تن و 450 کیلوگرم برنج احتکار شده در بازرسی از دو باب منزل در این شهرستان کشف شد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی تالش گفت: هشت تن و 450 کیلوگرم برنج احتکار شده در بازرسی از دو باب منزل در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ محمد رستمی در گفت وگو با خبرنگاران، از لو رفتن محل احتکار کالا خبر داد و اظهار کرد: مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی به خصوص کسانی که کالاهای اساسی را برای افزایش قیمت و دریافت سود بیشتر احتکار می کنند در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه با اعلام اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات نامحسوس و اشرافیت اطلاعاتی از احتکار برنج، داخل دو باب منزل در شهرستان تالش مطلع شدند افزود: پلیس پس از هماهنگی قضایی به آدرس محل های مورد نظر اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش به کشف هشت تن و 450 کیلوگرم برنج احتکاری در بازرسی از این منازل اشاره کرد و با بیان اینکه در این راستا متهمان 43 و 44 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش تقریبی برنج های کشف شده شش میلیارد ریال است.

رستمی با تاکید بر اینکه پلیس با افرادی که با احتکار کالا باعث اخلال در بازار می شوند، برخورد قانونی می کند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را بلافاصله از طریق سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف احتکار 8 تنی برنج از منزل در تالش

کشف احتکار 8 تنی برنج از منزل در تالش