مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-17فرهنگي

کشف خودنگاره نقاش مشهور پشت تصویر نان و تخم مرغ


مسوولان یک موزه هنر واقع در ایالات متحده آمریکا معتقدند، تصویر پنهانی خودنگاره دوران جوانی «پل سزان » را در پشت یکی از نقاشی های طبیعت بی جان این هنرمند کشف کرده اند.

- مسوولان یک موزه هنر واقع در ایالات متحده آمریکا معتقدند، تصویر پنهانی خودنگاره دوران جوانی پل سزان را در پشت یکی از نقاشی های طبیعت بی جان این هنرمند کشف کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آرت نیوز، سرپرست مرمت آثار هنری موزه هنر سینسیناتی از کشف خودنگاره دوران جوانی پل سزان پشت نقاشی خبر داد که این هنرمند در سن 26 سالگی خلق کرده است.

سرنا اوری در میانه بررسی تابلو نقاشی طبیعت بی جان نان و تخم مرغ اثر سزان بود که ترک های کوچکی را کشف کرد که از زیر آن ها رنگ سفید روشنی مشخص بود و این رنگ سفید مشخصا بخشی از این نقاشی طبیعت بی جان نبود.

او در ادامه این نقاشی را با استفاده از اشعه ایکس ری مورد بررسی قرار داد و در نتیجه آن با تصویری از یک پرتره پنهانی در زیر لایه های نقاشی طبیعت بی جان مواجه شد.

با توجه به ویژگی های این پرتره می توان نتیجه گرفت که این نقاشی سزان در دوران جوانی را به تصویر می کشد.

تصویر عمودی از نقاشی سزان در دورانی طبیعت بی جان با نان و تخم مرغ را خلق کرد که هنوز تحت تاثیر نقاشان رئالی همچون گوستاو کوربه بود، اما بعد از گذشت چند سال آثارش را در نخستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف خودنگاره نقاش مشهور پشت تصویر نان و تخم مرغ

کشف خودنگاره نقاش مشهور پشت تصویر نان و تخم مرغ